Мандрівка в країну здоров'я


7 квітня - Всесвітній день здоров'я. Кожна людина усвідомлює, яке важливе значення гарного здоров'я для нашого життя. Коли ми погано почуваємось, то ніщо не приносить нам радість - ні улюблені казки, ні бабусині смачні пироги, ні цікаві ігри. Цей день людство обрало для того, аба самому собі зайвий раз нагадати про важливість здоров'я для повноцінного життя.
З цього приводу бібліотекарі нашої філії завітали в школу № 29 на годину здоров'я. Зустріч розпочалась з ігрового моменту. Діти отримали листа від хлопчика, який опинився в країні брехунів. Щоб його врятувати учні подолали безліч перешкод.


Лист від неслухняного хлопчика.


Гра "Питання - відповідь".

Весела гра "Корисне та шкідливе".

Відпочинок під пісню О. Янушкевич "Зарядка".

Презентація виставки.

Бажаємо всім доброго здоров'я!

Коментарі