Дванадцять місяців здоров'я

Завдання виконує команда № 2.

"Буде здоров'я - решта все, додасться", - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільшого рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу.
Наше власне здоров'я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кожен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя. До цього дня бібліотекар юнацького абонементу, Леся Петрівна Бондар, провела інтелектуальну командну гру "Дванадцять місяців здоров'я" зі студентами ВТЕК КНТЕУ. Студенти виконували різні завдання, давали відповіді на запитання, пов'язані зі здоровим способом життя.



Ведуча заходу Л. П. Бондар.

Коментарі