Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати

 

Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді необхідно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя та здоров’я, бо лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю і має можливість досягати своїх мрій та успіху у всіх сферах життя і приносити користь суспільству.

До Всесвітнього Дня здоров’я в бібліотеці філії №12 був проведений День інформації «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати», на який завітали студенти ВТЕК. Головна мета заходу - виховання у молоді турботливого ставлення до особистого здоров’я, а також надання корисної інформації та практичних порад щодо збереження та зміцнення фізичного та ментального здоров'я.

Програма Дня була насиченою, адже включала різноманітні заходи: презентацію книжкової виставки-заклику «Здоров’я в твоїх руках», де представлені книжкові та періодичні видання, які допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів, а головним чином – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я та вміння використовувати резервні сили власного організму.

Темі здорового способу життя була присвячена година здоров’я «В здоровому тілі здоровий дух», проведено медіа - вікторину «Дивовижні факти про людину», калейдоскоп корисних порад «Мистецтво бути здоровим», інформаційний мікс «Моє здоров’я – моє життя».

Таким чином, присутні прийшли до висновку, що дбайливе ставлення до власного здоров'я, включаючи збалансоване харчування, регулярну фізичну активність, психологічний комфорт і адекватний сон, стає важливим елементом для досягнення успіху в будь-якій сфері життя.
День інформації був надзвичайно корисним і пізнавальним для всіх присутніх, сприяючи формуванню свідомого відношення до власного здоров'я та мотивуючи до здорового способу життя.






Коментарі