Вплив емоцій на здоров’я людини

   

Вченими давно доведено, що емоції впливають на здоров’я людини.Те, що позитивні емоції добре впливають на здоров’я – це науково доведений факт. Вони підживлюють наш організм, сприяють покращенню стздоров’я. У той же час люди, які страждають від депресії, постійно переживають почуття тривоги (тобто, ті, які переживають сильні негативні емоції), більше схильні до різних захворювань.

Усі наші емоції важливі. Кожна виконує певну необхідну функцію особистості, сигналізує нам, що відбувається всередині або зовні нас та куди нам рухатися. Позитивні емоції мотивують нас обирати кроки для задоволення наших потреб, бажань. Негативні – мотивують уникати того, що загрожує нам, захищати себе та віддалятися від того, що нам не потрібно. Учасники зустрічі вивчали різні вправи та техніки емоційної регуляції.


9 квітня в бібліотеці філії №12 відбулася зустріч групи самодопомоги "Натхнення" з психологинею Оленою Лебедєвою, яка є представником ГО "ВКУПІ" в партнерстві з ресурсним центром ГУРТ. Для учасників групи психологиня провела тренінг на тему: «Вплив емоцій на здоров’я людини».

Під час зустрічі обговорили: що означає емоційне благополуччя, чому важливо проявляти емоції, як подолати вплив негативних емоцій, чому емоції впливають на наше здоров’я.

Позитивні емоції є невід’ємною частиною нашого досвіду як людей. Вони не просто роблять наше життя приємнішим і барвистішим, але й відіграють ключову роль в нашому психологічному та фізичному добробуті. Ці емоції стають справжніми «маяками» у світі наших переживань, вказуючи на те, що ми робимо правильно, що нас зворушує, і до чого ми прагнемо. 

Цікаве спілкування, занурення в глибини своєї підсвідомості, трансформація негативних емоцій в позитивні, включення тіла, багато думок та веселощів відбулося під час сьогоднішньої зустрічі.

Світлі думки в голові – обов’язкова складова здорового способу життя. І тільки від самої людини залежить, яка думка позитивна чи негативна є головною.




Коментарі