Мандрівка на планету Здоров'я


7 квітня - Всесвітній день здоров'я. Цей день людство обрало для того, щоб самому собі зайвий раз нагадати про важливість доброго здоров'я для повноцінного життя. До цього дня в дитячому відділі бібліотеки 15 квітня було проведено урок здоров'я для учнів 2-х класів ЗОШ № 29. Діти грали в ігри: "Сонечко", "Корисне і шкідливе", "Народна мудрість про здоров\я", "Питання - відповідь".

Гра "Сонечко"

Гра "Корисне і шкідливе"

Активна участь у грі "Питання - відповідь"


Малюки разом з бібліотекарем Бондарцовою Т. М. зробили веселу зарядку під супровід пісні О. Янушкевич "Зарядка".


До уваги гостей була представлена виставка "Здоровий будеш - усе здобудеш".

Учні розгадали кросворд "Здоров'я - всьому голова"

На останок всі переглянули мультфільм "Мийдодір"

Коментарі