Єднайся, мій народе!



День Соборності України – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту возз'єднання Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві. Сьогодні, після більш ніж двох десятків років Незалежності, проблема соборності України є, на жаль, не менш актуальною. Саме тому бібліотека № 12 щороку проводить різноманітні заходи до цього свята.
21 січня я спільно з Л. П. Бондар та колегою з бібліотеки ВТЕК провела у коледжі День інформації "Єднайся, мій народе!". Леся Петрівна презентувала виставку "Тисячолітня пам'ять Соборності". О 13:30 для студентів групи РО-2 я провела історичну годину "Україна - Соборна держава". Я розповіла про історію Дня Соборності і пояснила, чому тема єдності та свободи нашої держави так важлива у наші дні. Студенти також стали учасниками вікторини і змогли перевірити свої знання.

На перервах між парами студенти підходили до виставки та знайомилися з її матеріалами.


О 13:30 для студентів групи РО-2 я провела історичну годину "Україна - Соборна держава".



Студенти також стали учасниками вікторини і змогли перевірити свої знання. Представниця першої команди зачитує завдання.

Коментарі