Овочева карусель


Осінь чудова пора збору врожаю з ланів, замилування барвистими хризантемами, павутинками бабиного літа. Це дощ, це сухе пожовкле листя, запах яблук і перший подих холоду. Любов до цієї чарівної, затишної пори року надихнула учасників клубу "Золотий ключик" на інсценування "Овочева карусель". Діти брали активну участь у іграх, конкурсах, розвагах, залюбки розгадували загадки. Настрій був веселий. Гостями свята стали батьки і друзі юних акторів. Наприкінці зустрічі малечу чекали дарунки осені і смаколики.  


Я - горох, я з полів...


А я, виноград, соком грона наповняв...


А я, тато-Гарбуз...


А я, Капустинка кругла, біла...


Я, смачненьке, чарівне, яблучко наливне...


Я, Морквина-горпинка...


Танок "Ходить гарбуз по городу"


Загадки "Осіннє асорті"


Гра "Осінній букет"



Конкурс "Збери урожай"


Солодке частування

Коментарі