Моя сім’я, моя родина в житті і долі України

Сім’я є однією з найважливіших складових в житті кожної людини. У ній ми вчимося любити і цінувати тих, хто завжди поруч, розуміємо, наскільки важливі люди, які нас оточують. З нагоди Міжнародного дня сім’ї в читальній залі відбулась година доброти «Моя сім’я, моя родина в житті і долі України» на яку завітали учні 4-А класу КЗ ВЛ №29. 


Діти познайомилися з історією виникнення свята, дізнались з якою метою його відзначають у світі. Учні переглянули літературу з книжкової виставки, яка присвячена сім’ї, а також взяли участь в конкурсній програмі заходу.


Конкурс "Народна мудрість"


Відбулася презентація виставки "Моя сім'я, моя родина в житті і долі України" 


Конкурс "Вправний кухар"


Конкурс "Загадка у кульці"


Конкурс "Пантоміма"

Коментарі