Ментальне здоров’я: як подбати про себе?



Ментальне здоров'я особливо актуальне в наш нелегкий час. Збільшення уваги до ментального здоров'я важливе для підтримання загального благополуччя суспільства, це набуває особливого значення під час війни. Програма ментального здоров’я "Ти як" створена за ініціативи першої леді України Олени Зеленської у зв'язку з потребою громадян у психосоціальній підтримці.

Ментальне здоров’я є невід’ємною частиною щасливого життя. Це поняття дуже широке і поєднує різні аспекти. Учасники тренінгу, який провела психологиня Олена Лебедєва, на тему: ментальне здоров’я: як подбати про себе, під час зустрічі з'ясували: що таке ментальне здоров'я, чому говорити та піклуватися про своє психічне здоров’я важливо, як відновити емоційну стійкість та знайти внутрішню опору, обговорили чинники, які впливають на ментальне здоров‘я та чому важливо дбати про ментальне здоров'я?

Наприкінці тренінгу учасники дізналися про психологічні практики, які можуть їм допомогти підтримувати та зміцнювати своє ментальне здоров'я.

Коментарі