Чому піклуватися про своє здоров’я важливо...

 

Кожна людина, навіть найміцніша духом і сильна фізично, може почуватися часом погано. Це нормально і немає нічого соромного у тому, щоб звернутися до фахівця або попросити підтримки у людей, яким довіряєш. Повномасштабна війна призвела до зростання потреби українців у психологічній допомозі. Турбота про ментальне здоров’я має бути такою ж невід’ємною частиною нашого життя, як і піклування про наш фізичний стан. Адже щоб почуватися добре, потрібно не лише перебувати в гармонії із собою та навколишнім світом, а, насамперед, потурбуватися про свої внутрішні відчуття.
30 січня в бібліотеці філії №12 відбулася зустріч з психологинею Оленою Лєбєдєвою, яка провела для користувачів бібліотеки тренінг: як підтримувати своє ментальне здоров’я. Під час зустрічі обговорили: чому говорити та піклуватися про своє здоров’я важливо, які чинники впливають на ментальне здоров‘я, як відновити емоційну стійкість та знайти внутрішню опору. На засіданні присутні ознайомилися з техніками самодопомоги, які можна використовувати у стресових ситуаціях.
Також бібліотекарки нагадали учасникам тренінгу, що читання надихаючих книг може зменшити нервову напругу та стрес. А ще читання покращує самооцінку і зменшує депресію, знімає напругу та покравщує ментальне здоров'я. Щоб менше страждати від стресу та хвилювань, візьміть за звичку відвідувати бібліотеку №12.



Коментарі